Konsolidační balíček, použití v praxi, novinky od 1.7.2024 online
2 200,00 Kč
Zajímá vás, jaké významné dopady do různých oblastí má konsolidační balíček? Připravili jsme pro vás jedinečný seminář, kde vám popíšeme jednotlivé změny, na co si dávat pozor a jak správně na změny reagovat. Seminář je zároveň interaktivní, zahrnuje diskuze a možnost se zeptat experta na jakékoliv otázky.
Naše výhody
- Garance vrácení peněz
- Aktuální informace a trendy od zkušených odborníků
- Online záznam k dispozici
- Znalosti uplatnitelné do praxe
Popis
1. Pro koho je seminář určen
Účetní, mzdové účetní, jednatelé s.r.o., fyzické osoby podnikající a pro každého, kdo se chce v této oblasti zdokonalit
2. Cíl/přínos
Předáme Vám ucelené informace o všech změnách, kterých se konsolidační balíček dotýká. Budete zodpovědně připraveni pro veškeré oblasti v účetnictví, mzdách a daních. Získáte znalosti pro svůj profesní rozvoj v rámci svého podnikání nebo zaměstnání. Našim cílem je Vaše komplexní připravenost.
3. Obsah semináře
- Změny v daních z příjmů
- změny v osvobození od daně fyzických osob
- změny v oblasti zaměstnaneckých benefitů
- úpravy sazeb daní
- zrušení některých daňových slev
- Změny v oblasti DPH
- Nové pojetí tzv. kurzových rozdílů v daních z příjmů
- Možnost použití cizí měny jako měny v účetnictví a návaznost v dalších oblastech (daň z příjmů, DPH)
- Změny u zaměstnavatelů v souvislosti s konsolidačním balíčkem
- Další změny v účetních předpisech
- Odpovědi na dotazy
4. Organizační struktura semináře
Online seminář bude probíhat v dopoledních hodinách od 9.00-13.00 hod., vždy s jednou přestávkou. Stačí Vám dobré připojení k internetu, připojit se můžete odkudkoliv. Přenos probíhá přes systém Google Meet, není třeba nic instalovat.
Po úspěšném zaplacení semináře vám, nejpozději den před jeho začátkem, zašleme e-mail s odkazem na online platformu, kde se seminář koná. Přes tento odkaz se snadno připojíte k semináři. Kromě toho obdržíte všechny potřebné studijní materiály a kontaktní údaje osoby, která vám bude k dispozici pro řešení jakýchkoli technických problémů s připojením.
Online seminář je natáčen a do dvou dnů pro absolvování semináře obdržíte nahrávku společně s certifikátem o absolvování kurzu.
5. Certifikát
Po absolvování semináře obdržíte certifikát s daným tématem, který můžete vystavit na profesní síti LinkedIn nebo přidat do svého životopisu.
Poznámka: Pokud Vám nedojde den před zahájením odkaz ke připojení k online semináři, neprodleně kontaktujte naše studijní oddělení 606 919 761 nebo e-mailem info@profesniakademie.cz
- Je možné seminář hradit přes Úřad práce?
Nikoliv, semináře jsou komerční a Úřad práce na tento typ vzdělávání neposkytuje dotace.
- Je seminář určen také pro začátečníky?
Ano, seminář je určen jak pro začátečníky, tak i pokročilé.
- Je možnost zaplatit prezenční seminář přímo na daném místě?
Ano, prezenční seminář lze zaplatit hotově na daném místě.
- Jaké jsou možnosti platby semináře?
Seminář se platí bankovním převodem. Po objednání Vám pošleme fakturu s číslem bankovního účtu.
- Storno podmínky
Seminář je možné zrušit 2 dny před zahájením. Pro pozdější zrušení bude účtován poplatek 25 % z částky za seminář.
- Nabízíte další kurzy nebo semináře na podobná témata?
Ano, v sekci Mzdové účetnictví si můžete vybrat semináře s podobnou tématikou. Semináře se postupně přidávají a pořádají dle jejích aktuálnosti v daném měsíci.
- Co vše potřebuji k online semináři?
K online semináři potřebujete stabilní internetové připojení a obrazovku (PC, tablet, mobil a jiné).