Konsolidační balíček, použití v praxi, novinky od 1.7.2024 online

2 200,00 

Zajímá vás, jaké významné dopady do různých oblastí má konsolidační balíček? Připravili jsme pro vás jedinečný seminář, kde vám popíšeme jednotlivé změny, na co si dávat pozor a jak správně na změny reagovat. Seminář je zároveň interaktivní, zahrnuje diskuze a možnost se zeptat experta na jakékoliv otázky.

Naše výhody

  • Zaškrtávací značka Garance vrácení peněz
  • Zaškrtávací značka Aktuální informace a trendy od zkušených odborníků
  • Zaškrtávací značka Online záznam k dispozici
  • Zaškrtávací značka Znalosti uplatnitelné do praxe
Katalogové číslo: seminar-2024-3 Kategorie: Štítky: , , ,

Popis

1. Pro koho je seminář určen

Účetní, mzdové účetní, jednatelé s.r.o., fyzické osoby podnikající a pro každého, kdo se chce v této oblasti zdokonalit

2. Cíl/přínos

Předáme Vám ucelené informace o všech změnách, kterých se konsolidační balíček dotýká. Budete zodpovědně připraveni pro veškeré oblasti v účetnictví, mzdách a daních. Získáte znalosti pro svůj profesní rozvoj v rámci svého podnikání nebo zaměstnání. Našim cílem je Vaše komplexní připravenost.

3. Obsah semináře

  • Změny v daních z příjmů
    • změny v osvobození od daně fyzických osob
    • změny v oblasti zaměstnaneckých benefitů
    • úpravy sazeb daní
    • zrušení některých daňových slev
  • Změny v oblasti DPH
  • Nové pojetí tzv. kurzových rozdílů v daních z příjmů
  • Možnost použití cizí měny jako měny v účetnictví a návaznost v dalších oblastech (daň z příjmů, DPH)
  • Změny u zaměstnavatelů v souvislosti s konsolidačním balíčkem
  • Další změny v účetních předpisech
  • Odpovědi na dotazy

4. Organizační struktura semináře

Online seminář bude probíhat v dopoledních hodinách od 9.00-13.00 hod., vždy s jednou přestávkou. Stačí Vám dobré připojení k internetu, připojit se můžete odkudkoliv. Přenos probíhá přes systém Google Meet, není třeba nic instalovat.

Po úspěšném zaplacení semináře vám, nejpozději den před jeho začátkem, zašleme e-mail s odkazem na online platformu, kde se seminář koná. Přes tento odkaz se snadno připojíte k semináři. Kromě toho obdržíte všechny potřebné studijní materiály a kontaktní údaje osoby, která vám bude k dispozici pro řešení jakýchkoli technických problémů s připojením.

Online seminář je natáčen a do dvou dnů pro absolvování semináře obdržíte nahrávku společně s certifikátem o absolvování kurzu.

5. Certifikát

Po absolvování semináře obdržíte certifikát s daným tématem, který můžete vystavit na profesní síti LinkedIn nebo přidat do svého životopisu.

Poznámka: Pokud Vám nedojde den před zahájením odkaz ke připojení k online semináři, neprodleně kontaktujte naše studijní oddělení 606 919 761 nebo e-mailem info@profesniakademie.cz

- Je možné seminář hradit přes Úřad práce?

Nikoliv, semináře jsou komerční a Úřad práce na tento typ vzdělávání neposkytuje dotace.

- Je seminář určen také pro začátečníky?

Ano, seminář je určen jak pro začátečníky, tak i pokročilé.

- Je možnost zaplatit prezenční seminář přímo na daném místě?

Ano, prezenční seminář lze zaplatit hotově na daném místě.

- Jaké jsou možnosti platby semináře?

Seminář se platí bankovním převodem. Po objednání Vám pošleme fakturu s číslem bankovního účtu.

- Storno podmínky

Seminář je možné zrušit 2 dny před zahájením. Pro pozdější zrušení bude účtován poplatek 25 % z částky za seminář.

- Nabízíte další kurzy nebo semináře na podobná témata?

Ano, v sekci Mzdové účetnictví si můžete vybrat semináře s podobnou tématikou. Semináře se postupně přidávají a pořádají dle jejích aktuálnosti v daném měsíci.

- Co vše potřebuji k online semináři?

K online semináři potřebujete stabilní internetové připojení a obrazovku (PC, tablet, mobil a jiné).